Kazaljke u kugli (vol. 6)

-Od svih živih, ja sam najviše snivao slobodu.

-Htio si da te nema.

-Ima me, samo sam nigdje.

-I zato si zatočen ovdje?

-Kako si ti ušao u sat?

-Molim? Ja nisam ušao, ja sam tu.

-Ti nisi tu, već si došao tu. Tu gdje sam i ja.

-Ti nisi tu, ti si uvijek tu.

-Ne mogu izaći iz tu?

-Ne shvaćaš. Ne postoji tu, jer ne postoji ni tamo.

-Otkud ti onda te riječi: tu i tamo?

-Postale su s vremenom.

-Ali ne znače ništa?

-Kao i ništa osim vremena.

-Onda nema rupa među sjenama.

-No, sjene nikada nisu lišene vremena.

-Postoji li vrijeme lišeno prostora?

-Muzika!

-Robert Fripp, čovječe.

-I John Wetton.

 

 

 

Komentariši

