Don Juan je jedan običan čovjek (ili: Lamijina druga otprilike ozbiljna drama)

 

LIKOVI:

Don Juan, Svrhobot “H4H4”, Barmen, Žena za šankom, Djevojka 1, Djevojka 2, Muškarac 1, Muškarac 2.

SCENA 1

Spavaća soba. Svrhobot„H4H4“, kasnije Don Juan

 

Svrhobot izgleda poput čovjeka. Na sceni se pali svjetlo i vidimo kako H4H4 sjedi na stolici i spava. Utom se budi, proteže se, trepće očima da bi se još razbudio i tokom cijele scene uređuje odjeću i kosu. Na zidu iza njega je kamera, koja svijetli crveno. Kamera ga sve vrijeme prati, u pozadini se čuje škripa prilikom njenih kretnji, kao da ju treba podmazati.

 

H4H4: Današnji datum je… 20.10.2100. godine. Mjesto – Zemaljski distrikt broj devet. Spavao sam ukupno pet sati. Vlasnik će se uskoro probuditi.

 

Crveno svjetlo kamere počinje treptati i proizvoditi tihi zvuk tapkanja.

 

H4H4: Ime vlasnika – Don Juan. Danas je 20. oktobar, što implicira da je vlasnik rođen prije tačno 30 godina. Rođen je ovdje, na Zemlji, distrikt pet. U distrikt devet stigao je prije deset godina. Mene je poveo sa sobom. Vlasnik ima plavu kosu i crne oči. BMI mu iznosi 20. Osnovni podaci o krvnoj slici…. RBC – 5,2. WBC – 8. PLT – 300. MCV – 90. MCH – 32,4. RDW – 16,1. Hemoglobin – 110 grama po litru. Stanje bubrega: urea – 7,8; kreatinin – 106; mokraćna kiselina – 400. Holesterol – 5,0. Na svim testovima sposobnosti pokazao je iznadprosječne rezultate. Njegov kvocijent inteligencije iznosi 135. Političko opredjeljenje – anarhist. Religijsko opredjeljenje – ateist. Seksualno opredjeljenje: panseksualan. Estetske preference… muzika: rock i jazz; slikarstvo: kubizam i dadaizam, u zadnje dvije godine sklonost zabilježena sklonost ka performativnim umjetnostima; književnost: Gustave Flaubert i Jane Austen; film, po žanru: romantične komedije; ples: tango.  (duboki uzdah)

 

Crveno svjetlo kamere prestaje treptati i iz kamere progovara mehanički glas: „Provjera autentičnosti završena.“H4H4 se u tom trenutku zaustavi sa svim svojim radnjama, podiže majicu ispod koje se nalazi veliko crveno dugme i pritisne ga.

Ulazi Don Juan.

DON JUAN: H4H4? Sanjao sam kako hodam po rosnoj travi! Trebali bismo to sad uraditi, nisam to uradio od djetinjstva!

H4H4: Hodanje po suhim površinama je optimalnije. Posljedice takvog zahtjeva… nejasne. Potencijalni uzrok radnje… nezadovoljavajući… Optimizacija zasad onemogućena. Analiziram moguće uzroke zahtjeva radi pronalaska alternativnog rješenja.

DON JUAN: Nisi se još probudio? Znam šta će te razbuditi, to jeste znam šta je mene probudilo u ovako dobrom raspoloženju… Među tom rosom sanjao sam jednu djevojku… Podsjetila me na onu od sinoć, znaš? Da, da! Bila je to ona, samo još ljepša, onakva kakvom bih je mogao učiniti kad bi bila moja! H4, moramo odmah poći za njom!

H4H4: Subjekt neodređen… inicirani zahtjev… neodređen… Molim da ponovite pitanje???

DON JUAN: Eh… još uvijek ništa od tebe? Idem se spremiti.

H4H4: (prati ga po sobi)Inicirani zahtjev za ponavljanjem pitanja se ne može otkazati. Molim da ponovite pitanje s detaljnim opisom objekta upita.

DON JUAN: Eh… Sanjao sam djevojku, sličnu onoj od sinoć… nju sigurno imaš u memoriji. I sada želim da je nađem!

H4H4: Zašto?

DON JUAN: Jer sam osjetio nešto vrlo posebno… Eto, ne znam kako drugačije da opišem.

H4H4: Možda je zbog manjka fizikalnog iskustva usljedio manjak riječi u opisu traženog fizikalnog objekta?

DON JUAN: O, ne. San bi trebao, san mi je podario ove riječi koje uopće mogu da izustim. I, molim te! Fizikalni objekt?!

H4H4: Nastavljam dalje s obradom vašeg zahtjeva… Pronađena slika djevojke u memoriji… Navedite ime i prezime ili druge identifikacijske informacije.

DON JUAN: Pa, ne mogu.

H4H4: Negativan odgovor dovest će o obustave obrade zahtjeva. Želite li nastaviti?

DON JUAN: Ne, ja želim nastaviti – ali ne znam joj ime.

H4H4: Premalo informacija, zahtjev obustavljen. Ovakvi prazni zahtjevi zauzimaju memoriju. Preostao vam je još jedan besmisleni zahtjev i bit ćete prijavljeni za zlostavljanje svrhobota nižeg stepena.

DON JUAN: Ma hajde, H4… Već ćemo nas dvojica nešto riješiti! Znaš da si ne mogu pomoći.

H4H4: Ali, zašto?

DON JUAN: Zato… što je odveć lijepa.

H4H4: Ljepota… označena kao visokocijenjena vrijednost u ljudskom društvu globalno. Ipak… ta činjenica nije u poveznici s akcijom koju želite započeti.

DON JUAN: Drugim riječima: i šta ćemo sad s tim što je lijepa?

H4H4: Da.

DON JUAN: Pa… ne znam. Stalno mislim na nju, sanjam je…

H4H4: Ali, zašto?

DON JUAN: Taj zanos koji osjećam!

H4H4: Zašto?

DON JUAN: Ma… sanjaš li ti, H4? Je l’ de da ne sanjaš?

H4H4: Hmm, ne.

DON JUAN: Pa onda? O čemu pričamo?

H4H4: Manjak takvog nerealnog iskustva ne može inicirati generalni manjak iskustva… Snovi nemaju svrhu. Ne optimalizuju fizikalni svijet i realne radnje.

DON JUAN: Svejedno… Ti nikad nisi vidio san.

H4H4: To je tačno.

DON JUAN: Eh, idem se spremiti. (izađe sa scene)

H4H4: Priprema za optimizaciju… Počinjem backup podataka u protekla… 3 dana… (oči mu počinju treptati velikom brzinom, svjetlo se polako gasi tokom ove radnje).

 

 

SCENA 2

Restoran „Drugi krug“. Čuje se tihi jazz iz jukeboxa desno od šanka. Barmen, dvije djevojke za stolom, žena za šankom, ulaze Don Juan i H4H4.

 

Iznad šanka je crveni neonski znak na kom piše „Drugi krug“. Znak trenutno ne svijetli.

 

DON JUAN (ulazi u dugom kožnom mantilu, mokre kose, pogleda oko sebe i sjeda za šank): Huh, dobar dan!

BARMEN (klimne glavom): Dobar dan, gospodine! Sve u redu?

DON JUAN: Pa ne znam jeste li uspjeli pogledati vani kroz ove teške zastore, ali nadam se da bar čujete ovu kišu!

BARMEN: Svakako. S godinama vrijeme sporije prolazi. Čini mi se kao da pada oduvijek, da nikad nije ni prestala…

DON JUAN: Nadam se da ubrzo hoće. (kratka pauza) Recite mi, kada se otvorio ovaj restoran? Nedavno, zar ne? (barmen šuti) Bezbroj puta sam prolazio ovom četvrti i ne znam kako mi je promakao…

BARMEN: Mi smo ovdje, čini mi se, oduvijek, gospodine. (počne se smijati naglašeno izvještačenim tonom)Ha, ha, ha!

DON JUAN: Ma nije ni bitno. Bitno je koliko sam ozbiljne posljedice pretrpio zbog ovog nevremena!

BARMEN: O, da li je sve u redu?

DON JUAN: Bio sam vani sa svojim H4H4 naravno, kad je počela ova prokleta oluja (potapše H4H4 po ramenu). Nije progovorio već 10 minuta, nadam se da nije došlo do nekog kvara.

BARMEN: Ovaj svrhobot je iz kolekcije „H“? Hmm, modeli kolekcije „H“ su dizajnirani za… hmm, ako se ne varam, nadarene u vještini komunikacije?

DON JUAN: Da, da. Ne mogu da vjerujem da se sjećate kolekcije H, ja pripadam jednoj od posljednjih generacija beba koja ju je uspjela dobiti. H4H4 je stoga poprilično star model, no još uvijek odlično funkcionira.

BARMEN: Vjerujem da će ubrzo početi raditi. Mada se oni stvarno mogu istopiti od kiše!

 

(ulaze dvojica muškaraca)

 

 

SCENA 3

Isti, dvojica muškaraca

 

Muškarac 1 potapše Don Juana i H4H4 po ramenu, u što se H4H4 ispravi, ustane i krene čistiti Don Juanov kaput i uređivati mu mokru kosu.

 

MUŠKARAC 1: Kako se držite momci?! … Ups, jedan od vas doduše nije pravi momak, ali poslužit će!(Naglašeno izvještačenim tonom, s njim uglas se krene smijati i barmen i žena za šankom) Ha, ha, ha!

DON JUAN (smješta svrhobota na stolicu do sebe): Poslužiti za šta?

MUŠKARAC 2: Da ubijemo dosadu dok ova prokleta kiša ne prođe!

 

Muškarci sjedaju za sto nasuprot stolu za kojim sjede dvije djevojke.

 

DON JUAN: A… niko ovdje nema svog svrhobota?

MUŠKARAC 1: Nismo mi tog ugleda.

ŽENA ZA ŠANKOM: Mi smo sasvim obični…

DON JUAN: Pa i ja sam običan čovjek! Dobro večer gospođice, Don Juan vama na raspolaganju…

H4H4: Detektirana nepreciznost u govoru, implicira neuspjeh u slanju jasne poruke. Nije bilo potražnje za raspolaganjem, stoga nejasan izvor ponude i nejasan objekt raspolaganja.

ŽENA: Don Juan? Stvarno? (Naglašeno izvještačenim tonom) Ha, ha, ha! Pa dobro, ionako ćemo ovdje još neko vrijeme ostati… Nadam se da nećete biti dosadni.

DON JUAN: Ali dosada i nije tako loša stvar. Može vas natjerati na stvari za koje nista znali da ste sposobni, može vam otvoriti maštu…

H4H4: Izlistavam podatke o trenutnom objektu pažnje…. Ženski spol. Smeđa kosa i smeđe oči. BMI iznosi 20. Osnovni podaci o krvnoj slici…. RBC – 4,5. WBC – 10. PLT – 250. MCV – 85. MCH – 30. RDW – 12,5. Hemoglobin – 125 grama po litru. Stanje bubrega: urea – 6,5; kreatinin – 110; mokraćna kiselina – 500. Holesterol – 5,5. Na testovima sposobnosti pokazala je prosječne ili ispodprosječne rezultate. Kvocijent inteligencije iznosi 120.

DON JUAN (svrhobotu): Mislim da je dovoljno…

ŽENA: A je li? Imate li neki maštovit prijedlog za mene?

Don Juan se približi ženi, zanosno je pogleda i krene ju poljubiti u vrat.

H4H4: Krajnje neudoban položaj vrata, locirana bol u donjem dijelu leđa. Izvijanje vratnog pršljena dovodi do neoptimalne vizualizacije i suženog obzora.

ŽENA (izmakne se): Šta ste to krenuli uraditi?! Ostavite me. Nisam mislila da ste toliki smor.

Don Juan se okreće ka H4H4.

H4H4: Ponovno uspostavljena optimalna perspektiva i mogućnost uspostave komunikacijskog kanala.

 

Žena za šankom duboko uzdiše. Don Juan se opet okreće ka njoj i krene ju zagrliti, no naglo se zaustavi.

 

DON JUAN: A čime se bavite? Studirate?

ŽENA: Zaboga, ne, ti dani su davno prošli…

DON JUAN: Zar?

ŽENA: Ja sam arheologinja.

DON JUAN: O pa to je vrlo uzbudljivo…

ŽENA: Ma ne… nije to ništa… Mislim, ja naravno volim svoj posao… Nedavno sam dobila nagradu, možda ste čuli…

DON JUAN:  Pa da! Naravno! Od nekud ste mi poznati, sada već znam…

ŽENA: Haha, da… pa eto… Ne mogu reći da sam ponosna, ali radila sam puno…

DON JUAN: Ja vam od srca čestitam!

ŽENA: Ah, eto! Inače bih rekla da ste uskogrud čovjek.

DON JUAN: Pa… recite mi… pričajte mi o nekom od svojih otkrića

ŽENA: Ne znam koliko vam je to zanimljivo.

DON JUAN: Ne postoji nijedna stvar koju bih radije radio, osim, hm da, možda jedne…

ŽENA: Hahah… dakle (otpije malo pića iz Don Juanove čaše), pa jedno od otkrića za koje neću reći da sam isključivo ja od cijele ekipe zaslužna, mada, da se razumijemo, to jeste istina…

DON JUAN: Mora da se radi o nekom duboko, duboko zakopanom blagu.

ŽENA: Da! (Izvještačenom tonom) Ha, ha, ha! To je spretno rečeno! Pa kako ste pogodili, radi se o iskopavanju artefakata iz ranog paleolita, koje je trajalo gotovo 5 godina. Materijal je bio vrlo osjetljiv i fragilan…

DON JUAN: Taman za tako delikatne ruke…

ŽENA: Da, vidite, ja volim dugotrajan i precizna proces, kom bih se posvetila…

DON JUAN: Ali vjerujem da su naleti vaše genijalne inspiracije spojili vašu tajnovitost sa tajnom pred vama…

 

Don Juan se približi ženi i poljubi je. Potom se okrene ka djevojkama koje sjede za stolom i priđe im.

 

DON JUAN: Poštovanje, moje dame…

DJEVOJKA 1: Vrlo dobar uvod, gospodine…

DJEVOJKA 2: Ne pretjerano originalan… zapravo jedan od pet najviše korištenih…

DON JUAN: (djevojci 1) Oh, molim vas da mi oprostite… Ostao sam prosto zatečen pa nisam najspretnije odabrao riječi…

DJEVOJKA 1: Zatečeni čime?

DON JUAN: Pa, naprosto, vašom pojavom…

DJEVOJKA 1: (Krene se smijati izvještačeno, s njom i djevojka 2 i žena za šankom) Ha, ha, ha! Molim vas! Na trenutak sam pomislila da će ovo ići u nekom ljepšem smjeru.

DON JUAN: Ne bih volio da odmah odustanete od mene.

DJEVOJKA 1: Ne vidim ništa vrijedno od čega ne bih mogla odustati.

DON JUAN: Ali ja pred sobom vidim nešto vrijedno… od čega je neko nekad možda odustao, i sada… sada se branite…

DJEVOJKA 1: Nemate vi pojma o meni! Ne znam zašto uopće pričam s vama!

DON JUAN: Zaista, zašto?

DJEVOJKA 1: Pa možda iz dosade.

DON JUAN: Aham… ja moram iskreno da vam kažem, da mi je ipak drago.

DJEVOJKA 1: Zbog čega?

DON JUAN: Što sam na trenutak bio vrijedan vaše pažnje. Žao mi je što sam bio smetnja… (pođe natrag prema šanku)

DJEVOJKA 1: A ne, molim vas… s vama i nije tako dosadno. Stvarno ne znam šta mi je bilo…

DON JUAN: Pa evo, drago mi je da me još želite u vašem društvu. Jer ja vas želim, želim vam posvetiti svu svoju pažnju.

DJEVOJKA 1: Eh, kako bi bilo lijepo da ovo češće čujem.

DON JUAN: Obećavam da ćete čuti, još mnogo mnogo puta… Morate se samo malo više približiti svijetu i ljudima.

DJEVOJKA 1: Ali ja tako rijetko osjetim bliskost s bilo kim. A opet, nekad dođe tako nenadano…

DON JUAN: Nije tako loše prepustiti se.

 

Djevojka 1 zagrli Don Juana. Don Juan ju kratko poljubi i odmakne se. Prilazi mu H4H4.

H4H4: Khm, objekt se ne očituje ni na jednoj očekivanoj, registrovanoj mapi.

DON JUAN: Ne sad!Prilazi djevojci 2.

 

DON JUAN: (djevojci 2)Čim sam ušao u ovaj nepoznati prostor, vaše lice me privuklo poput odveć poznatog utočišta.

DJEVOJKA 1: Ali, to je prosto nemoguće. Nismo se nikada vidjeli u životu. Možda vas podsjećam na nekog?

DON JUAN: Možda? Zašto… zašto biste spominjali ijednu drugu… Ne… moja svijest zaokupljena je samo vama.

DJEVOJKA 1: Nemoguće.

DON JUAN: Moguće je, samo upotrijebite maštu…

DJEVOJKA 1: To mi je onemogućeno.

 

H4H4 utom prilazi Don Juanu s leđa. Gleda u ekran koji je izvadio iz džepa košulje.

 

H4H4: Nije lociran protok zraka, niti se objekt pojavljuje na termodinamičkoj mapi.

DON JUAN: Kako je to moguće?

H4H4: Jedino logično rješenje je ponoviti postupak radi provjere… Dopustite. (Djevojci 2)Moja svijest je zaokupljena samo vama.

DJEVOJKA 2: Nemoguće.

H4H4: Moja svijest je zaokupljena samo vama.

DJEVOJKA 2: Vi to ne znate, vi samo vjerujete u to.

DON JUAN: Ou, sada je već malo ljuta. H4H4, je li se pojavila na mapi?

H4H4: Moja svijest je zaokupljena samo vama.

DJEVOJKA 2: Skrenite si pažnju nečim drugim.

DON JUAN: Joj pa sve ćeš mi pokvariti! Suviše si netaktičan! Baš me briga za termodinamičku mapu! Možda je samo bolesna… zapravo pothlađena… šta? De da ja probam! (Djevojci 2) Recite mi… sinoć sam sanjao rosu… taj osjećaj sada iznenadno mi se budi dok gledam vaše vlažne usne…

H4H4: (pogleda u ekran sa termodinamičkom mapom) Khm, još uvijek se nije zagrijala.

DON JUAN: Pa ne možeš je ti zagrijati!

H4H4: Nastavljam: moja svijest je zaokupljena samo vama.

DJEVOJKA 2: Moram da idem.

DON JUAN: Ta nepokolebljiva volja, gotovo kao da je…

H4H4: Moja svijest je zaokupljena samo vama.

DJEVOJKA 2: Ne-ne-ne-ne-nemoguće. Mog-mog… Kvrc. Kvrc. Upozorenje! Upozorenje! Sistemska greška!

H4H4: Uspješno obavljeno.

DON JUAN: … Programirana!

 

Djevojka 2 naglo obori glavu i iz glave joj počne izlaziti dim.

DON JUAN: Okej, sad je već vrela… i to ne u pozitivnom smislu.

H4H4: Nije preporučljivo dirati površinu, temperatura koja se očituje mogla bi izazvati povrede na ljudskoj koži.

DON JUAN: Možda sam i mogao dirati površinu da nije pregorjela! Tu hladnu, metalnu…

H4H4: Naprotiv, danas androide prekrivaju visokokvalitetnim obrađenim sintetičkim vlaknom.

DON JUAN. Ma…

 

BARMEN: Ma šta ste to uradili?!

 

Barmen prilazi stolu, probija svoj put do djevojke 2 i vadi šarafciger iz prsluka; otkriva stomak djevojke 2 i pokušava olabaviti veliko crveno dugme na stomaku; utom djevojka dva podiže glavu.

 

DON JUAN: Aha! Vrlo dobro, H4H4! (barmenu)Recite, jesu li sve one… (ženi za šankom)jeste li i vi… ne mogu da vjerujem da ste i vi…

BARMEN: Za šta me tačno optužujete?

DON JUAN: Pa ovo su sve ginoidi! Još uvijek zabranjeni!

MUŠKARAC 1: Dobro, momak, ostavi ih se! Ne tiču te se nimalo! Ha, ha, ha! Pomalo si i smiješan! (Svi prisutni osim H4H4 i Don Juana se krenu smijati)Ha, ha, ha!

DON JUAN: Zašto ih branite? Kakve vi imate veze s ovim?

MUŠKARAC 2: Ovo su naši svrhoboti. Mi smo ih nabavili. U redu?! Mislim da ti ne moram objašnjavati iz kog razloga se ne bi smio svađati s nama… (zavrće rukave)

DON JUAN: I šta sad planirate? Je li ovo neko leglo distribucije ženskih svrhobota? Znate li vi šta će potaknuti ovakvo tržište? Da… da… naravno da znate… Znam za šta ih planirate koristiti…  Slušajte, ja neću reći ništa. Nikome! Samo ne shvaćam… Zašto biste radili nešto protiv vlastite ljudske rase?

BARMEN: Ko je rekao da mi radimo išta protiv svoje rase, ti obični čovječe? … Nažalost, ta tvoja običnost je ono što nam treba u ovom trenutku… Dugo smo te mamili u ove naše krugove.

H4H4: (Don Juanu)O, ne! Žele da ih naučiš da sanjaju!

DON JUAN: H4, bolje da trenutno ušutiš o tome.

BARMEN: O, da! I još mnogo više!

DON JUAN: Nije da me pretjerano zanima, ali… kako to mislite?

BARMEN: S tvojom biološkom osnovom i urođenim talentom, nikad neće biti boljeg… Shvaćaš? Bit ćeš pionir u novoj rasi… Ovako, ovako si samo običan čovjek, biološki otpad. Zar želiš skončati kao gnojivo?

DON JUAN: Šta konkretno mislite uraditi sa mnom?

 

Svi prisutni osim H4H4 i Don Juana se krenu smijati: Ha, ha, ha!

 

ŽENA ZA ŠANKOM: Zar ne vidiš da smo tako blizu? Nedavno smo uspjeli ugraditi novi plug-in, koji nam omogućava da se smijemo! Uspjeli smo napisati algoritam koji detektuje ljudski humor! Još nam samo tako malo fali!

BARMEN: Još samo malo… Da steknemo sva moguća iskustva!!!

 

Svi prisutni osim H4H4 i Don Juana se krenu smijati: Ha, ha, ha!

 

ŽENA ZA ŠANKOM: Za sada mi se naš razgovor učinio nadasve smiješnim!

DON JUAN: Aha pa kad ne znaš ništa drugo osjećati! Ti ni ne osjećaš! Ja sam vidio u tebi… Žena se počne naglo smijati.

DON JUAN: Ženu u rosi! (Djevojci 1)Onda sam ju vidio i u tebi! Vi ste sve… učinile ste se tako vrijednima, svaka jedno savršeno snoliko priviđenje…

ŽENA: Eh, tu smo! Pusti nas tu, u tvoju glavu! U svijet snova! Pusti nas! Napisala sam kod, ali nije bio dovoljno dobar. Od svjedoka smo saznali da postoje razne vrste snova… Ja sam uspjela šifrirati samo jednu.

DON JUAN: Čitav naš razgovor! Ne cijeniš me nimalo!

ŽENA: Tvojim akcijama niko od nas nije uspio pronaći realan razlog! Ali, zahvaljujući algoritmu „HUMOR:verzija2.3“, uspjela sam detektovati određene igre riječima i sinonimiju koju si koristio. Bilo je prilično dosadno, zapravo. No, zbog takvog ponašanja si se pojavio na detektoru kao pogodan objekt, vrijedan resurs.

DON JUAN: Ti… govoriš o mojim riječima kao da imaju neku shemu koju prate! Ali ne! Ti to nikada nećeš razumjeti! Ja nemam algoritam!

 

Svi prisutni osim H4H4 i Don Juana se krenu smijati: Ha, ha, ha!

 

ŽENA: O, algoritam itekako postoji… Za sve!

 

Svi u restoranu se ustanu i prijeteći krenu prema Don Juanu i H4H4.

H4H4: Vlasniče, mislim da je bolje da pobjegnemo odavde. Uspio sam destabilisati jednu od njih, ali vidjeli ste da se oni svi vrlo efikasno međusobno popravljaju!

DON JUAN: Da… nadam se da mogu vjerovati tvom savjetu, H4H4!

 

Muzika sa jukeboxa postane glasnija. Natpis „Drug krug“ se odjednom upali i svijetli crveno.

 

Don Juan i H4H4 krenu prema vratima. Utom ih zaustave dvojica muškaraca. Don Juan pogleda prema prozoru, no tada mu priđe žena koja je sjedila za šankom i skrene mu pažnju.  

H4H4 naglo povuče Don Juana prema prozoru, pokazujući mu to kao put vani. Barmen ih uhvati obojicu i prebaci preko šanka.

Don Juan se ustaje, vidi pored sebe djevojku 1. Priđe joj i sklopi joj oči. Ona se nasmiješi. Šapuće joj nešto u uho i dovede je do prozora, naglo promijeni nasmiješeni izraz lica i zamahne djevojčinom glavom prema prozoru da bi ga razbio.

H4H4 se u pozadini bori sa dvojicom muškaraca. Djevojka 2 odlazi iza šanka i podiže ruku u kojoj je veliki šarafciger. Priđe H4H4 s leđa, podigne mu majicu i šarafcigerom mu odšarafi crveno dugme. Pravi pokrete kao ubica u filmu „Psiho“, muzika sa jukeboxa je u tom trenutku prikladna filmu. H4H4 pada na zemlju.

Don Juan se odmiče od prozora i nastoji podići H4H4 kako bi ga odvukao van iz restorana. Svi svrhoboti okupljaju se oko Don Juana koji kleči. Mehaničkim pokretima poput kliješta zaklapaju svoje ruke oko njegovih ruku i nogu.

Crveni neonski znak iznad šanka počne treperiti. Čuje se mehanički glas: „Optimizacija. Započinjem backup podataka.“ Svi svrhoboti ostaju mirni i počnu treperiti očima. Don Juan se pokuša osloboditi, no bezuspješno. Jednom od svrhobota uspije zadignuti majicu pokretom glave i pokušava mu odgristi crveno dugme, no bezuspješno. Don Juan počne vrištati. Svjetlo na pozornici se polako gasi. Crveno svjetlo nastavi par sekundi treperiti u mraku.

 

 

 

KRAJ.

Advertisements

2 thoughts on “Don Juan je jedan običan čovjek (ili: Lamijina druga otprilike ozbiljna drama)

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )

Povezivanje na %s